O akci
Jak využít AI (umělou inteligenci) při výběru bankovních klientů do kampaní.
Zajímá vás oblast dat, jejich kvality a zpracování ve spojení s Umělou inteligencí?
Každá banka disponuje velkým množstvím dat a umělá inteligence, roboti, nebo digitalizace je součásti našeho businessu.
Na workshopu vám ukážeme, co pro nás v RB znamená „data driven“ a jaké zkušenosti máme jako banka v oblasti AI.
Na reálné případové studii, jak vybírat klienty pro kampaně, ukážeme, jakým způsobem jsme AI využili, testovali výsledky v porovnáni s reálnými bankéři a datamineri a podělíme se o výsledky.
Na co se můžete těšit?
· Diskusi s odborníkem Raiffeisenbank na data Lukášem Mazánkem, který s tímto tématem slavil úspěch na mezinárodní konferenci CDAO ve Frankfurtu.
· Seznámení se s pracovním prostředím Raiffeisenbank
· Občerstvení 😊
Délka: 1 hodina
Jazyk: český
Občerstvení: ano
Přednášející:
LinkedIn: Lukáš Mazánek
LinkedIn: Lukáš Dvořák
Pořadatelé
Raiffeisenbank
https://www.rb.cz/Raiffeisenbank je finanční instituce působící v Česku od roku 1993. Patří do skupiny Raiffeisen, již založil německý filantrop Friedrich Wilhelm Raiffeisen, a jejím hlavním akcionářem je rakouská Raiffeisen Bank International AG. Podle celkových aktiv je pátou největší bankou na českém trhu a provozuje asi 130 poboček a klientských center.